de zevende etappe - Reisverslag uit Wernigerode, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu de zevende etappe - Reisverslag uit Wernigerode, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

de zevende etappe

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

29 Juni 2015 | Duitsland, Wernigerode

Vandaag helaas weer bericht via het thuisfront. de bereikbaarheid van de heren is helaas erg slecht, af en toe een streepje bereik als je ergens buiten op het terrein zoekt
Vandaag weer mooi weer... eigenlijk bloedheet! 100 km fietsen langs de rand van de Harz. Dat betekent wegen die op en af gaan en helaas ook zeer slechte stukken weg met steenslag en gaten. Die combinatie maakte het een zware rit.
Onderweg nog wel van de natuur kunnen genieten, zo hebben ze buizerds en herten gezien. Ook zijn ze weer over weggetjes met manshoog gras gereden. Voor Joseph was dit nieuw en hij vond dit dus erg heftig, de anderen vonden het in vergelijking met de vorige keer erg meevallen.
Bij de camping aangekomen was het duidelijk dat het ruhetag was, kortom 'zoek t zelf maar uit"! Dit betekend bijvoorbeeld dat men niet van plan was om de boilers aan te zetten dus moesten ze het doen met een lekker frisse douche.
Na een goede spinaziemaaltijd kan er weer opgeladen worden voor morgen. hopelijk is t dan een gewone dinsdag, geen ruhetag meer...En waar de mannen naar uitkijken.. internet verbinding, om zo alle reacties eindelijk eens te kunnen lezen!

We hopen het...

• 29 Juni 2015 - 23:20

Ria Van Dijk.:

Hoi mannen ook hier is het knap heet. Maar ik heb het zelf niet snel te warm.En hoef dan ook niets te doen. Ik denk als je nog 100 k.m. moet fietsen ,jullie toch wel blij zijn als je er bent. Kunnen jullie wel slapen met die hitte??????????.
    Goeie reis verder hoor. Groetjes RIA.

• 29 Juni 2015 - 23:28

Lenie Bentvelsen Ballering:

Gelukkig is nu het weer ook voor jullie veel beter geworden.
    Hoor ik nu toch weer klagen over de temperatuur?
    We zijn en blijven toch echte hollanders .
    Groeten Lenie BB

• 30 Juni 2015 - 00:34

Corry:

Tja, warm is het hier ook! Altijd beter dan regen!
    Houden jullie het moreel hoog.... Dan komt het goed!
    Succes morgen!

• 30 Juni 2015 - 09:17

Otto:

Hoe warm het ook wordt: NL komt steeds dichterbij

• 01 Juli 2015 - 21:52

Esther:

Ook hier lopen de temperaturen aardig op. Als je aan het fietsen bent heb je meestal wel een verkoelend windje, maar ja je moet dan niet afstappen!