De tweede etappe - Reisverslag uit Königstein, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu De tweede etappe - Reisverslag uit Königstein, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

De tweede etappe

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

24 Juni 2015 | Duitsland, Königstein

Vannacht weer regen gehad. Tent inpakken was even droog, daarna tijdens het ontbijt weer regen, dus hebben we overdekt gegeten. Toen we weg wilden rijden goot het, dus hebben we gewacht en toen we echt weggingen .had Rien een lekke band. Jos was al met de camper weg, dus moesten we met z'n vieren de band plakken. Uiteindelijk was het droog toen we vertrokken en dat is het ook gebleven. Wel was het fris en veel wind tegen langs de Labe, maar mooi....!
Vlak voor de grens was er eindelijk koffie en gebak. We hadden er al 60 km opzitten.
We staan op een camping aan de Elbe. Die heet nu zo omdat we in Duitsland zijn. Na borrel, tenten, douchen hebben we heerlijk geBBQt. Soms zaten we even in de zon. Weldadig. Maar het blijft vooral bewolkt. We hebben echter goede hoop op morgen. Dat wordt Dresden. Weinig fietsen, maar een culturele wandeling.

• 24 Juni 2015 - 21:47

Ria Van Dijk:

Hoi stoere binken. Jammer dat het iedere keer regent. Eens gaat de wind liggen, en de zon schijnen.
    Morgen wordt het hier ook warmer. Maar daar hebben jullie natuurlijk niets aan.
    Ik wens jullie een gezellige reis hoor. Maak er wat van.
    Groetjes RIA.

• 24 Juni 2015 - 21:49

Corry:

Jammer van het weer, maarhoud moed! Het wordt hier ook war warmer en de rest van Europa ziet er ook beter uit!
    Succes morgen weer!

• 24 Juni 2015 - 22:19

Rico:

Als jullie gingen om af te zien is deze tocht nu al reuze geslaagd.
    Succes, Rico

• 24 Juni 2015 - 22:22

Petra:

Idd jammer van het weer, maar gaat vast goedkomen. Geniet van de rest en veel plezier!!

• 24 Juni 2015 - 22:57

Clasien:

Na regen komt zonneschijn

• 24 Juni 2015 - 22:58

Peter Mariska Daniellle En Robin :

Mannen,

heel veel plezier, en wij hopen dat de zon lekker gaat schijnen.

gr. de Muldertjes

• 25 Juni 2015 - 09:09

Renée:

Bikkels!
    Wij hebben nog een prachtige regenvrije route door Spanje, misschien iets voor volgende keer.....

• 25 Juni 2015 - 10:04

Lenie:

Leuk die reacties over de regen, jullie moeten het er maar mee doen.
    Maar op weg naar huis kun je alvast denken aan een warm onthaal als ju
    llie weer aankomen bij jullie geliefden.
    Trap ze ....Lenie

• 25 Juni 2015 - 15:01

Joke Van Kuijen:

Zullen we afspreken dat het weer in Duitsland op jullie route nu net zo wordt als hier! Toch genieten jullie zo te lezen, fijn en houden zo!!