De eerste etappe - Reisverslag uit Litoměřice, Tsjechische Republiek van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu De eerste etappe - Reisverslag uit Litoměřice, Tsjechische Republiek van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

De eerste etappe

Door: Wim met ondersteuning

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

23 Juni 2015 | Tsjechische Republiek, Litoměřice

We een drijfnatte dag, maar ontbijten ging in de zon. Rien was al om zes uur op.
Onderweg een paar fikse buien, afgewisseld met zonneschijn. Aanvankelijk een prima route ging het verder op onbegaanbare wegen. Er was modder, stenen, water, risico om in het water te belanden. Ook was er veel wortelgroei. Hier en daar ging er wel eens een onderuit. Er liep wel eens een ketting af. Ook moesten we enkele winkels in om een onderdeel te bemachtigen wat niemand begreep. Niet gelukt. Morgen weer proberen.De 95 werd 103 km. Zo werd het laat voor de camping bereikt werd. We zaten lekker in de zon, maar de wolken bemoeiden zich er telkens mee.
Wim had ruim de tijd om Theresianstadt te bezoeken en kan daarvan verslag doen. Iedereen was inmiddels toe aan een lekkere maaltijd.
Morgen verlaten we Tsechie.

• 23 Juni 2015 - 22:01

Elly:

Wat een pech, al die nattigheid !
    Morgen zou het wel beter worden, dus laten we hopen dat dat bij jullie ook zo is! Goeie reis!

• 23 Juni 2015 - 22:28

Inge Hulsker:

Dat is meteen een avontuurlijke eerste etappe dus :)
    Lekker om weer op weg te zijn? Ik zal duimen voor wat droger weer!

• 23 Juni 2015 - 22:51

Clasien Blom:

Echte bikkels zijn jullie

• 23 Juni 2015 - 22:55

Stella:

Morgen beter weer en minder modderpaden. veel plezier

• 23 Juni 2015 - 23:20

Marijke:

Dat was meteen een stevige etappe. Veel sterkte en plezier met de rest. En groetjes natuurlijk!!

• 24 Juni 2015 - 00:25

Corry:

Zo, was dit boffen voor Wim.....
    Hoewel? Hij had dat ook mee willen maken!
    Succes morgen! Wim eindelijk fietsen!

• 24 Juni 2015 - 00:25

Corry:

Zo, was dit boffen voor Wim.....
    Hoewel? Hij had dat ook mee willen maken!
    Succes morgen! Wim eindelijk fietsen!

• 24 Juni 2015 - 00:26

Waarom nou weer 2x?

• 24 Juni 2015 - 15:57

Jos En Ingrid De Haas:

Eindelijk tijd om de verslagen te lezen, jullie een goede reis te wensen en op het verslag te reageren. Jammer van de regen en dat jullie ook dit keer wat pech hebben gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu beter! Geniet van jullie tocht en wij blijven jullie volgen. Veel groeten!

• 24 Juni 2015 - 19:33

Mart&Kitty:

Hoop op beter weer voor jullie!(hoewel modder goed voor je huid is)Groeten,Mart.

• 24 Juni 2015 - 23:17

Joke En Piet:

L.S,
    Wij hebben het adres van de reisverslagen via Rico gekregen, had iets directer gekund.
    Goede reis met mooi weer en geen pech.
    Groet,
    Jopi

• 25 Juni 2015 - 07:25

Ron En Dees:

Wij gaan duimen voor lekker weer vandaag.
    Nou dat was wel gelijk een heftige etappe gisteren.
    Succes vandaag. Groetjes Ron en Dees