Fietsen uit Praag - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu Fietsen uit Praag - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

Fietsen uit Praag

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

01 Maart 2015 | Nederland, Voorburg

We hebben ze terug, de fietsen. Met vieren gingen we naar Praag, Jose en Joseph, Corry en Wim. Op donderdag 12 februari.
De volgende dag na het ontbijt naar het ons zo bekende politiebureau. De deur ging open, maar de balie was gesloten met een dreigend hek. Wachten dus. Binnen een kwartier echter kwam er politieman, niet de ons bekende. Nu kon het in het Duits. Hij liet even later iemand van achter komen met, oh verrassing, formulieren om te tekenen en inmiddels stonden de fietsen klaar in het gangetje. We konden zo weer vertrekken. De fietsen vuil, maar verder in goede conditie. Inmiddels heb ik twee spaken vervangen, een slot gemonteerd, verse bidon, verlichting verbeterd, een prettiger stuur gemonteerd en natuurlijk een grote poetsbeurt gegeven. Top fiets.
We hebben nog een paar fijne dagen in Praag doorgemaakt. Het was fris, maar droog en weinig wind. Verder genoten van het wel zeer goedkope hotel.

Wat doen we met de terugtocht op de fiets vanuit Praag? De eerste vergadering is geweest. Een principebesluit is genomen over de datum: 20 juni. Nu maar zien of we alles op een rijtje krijgen.

• 01 Maart 2015 - 18:38

Clasien Blom:

Wat geweldig dat jullie de fietsen weer terug hebben. Wie had dat gedacht.
    Ben benieuwd naar jullie terugtocht.
    Liefs Clasien