Dag 15: Praag! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu Dag 15: Praag! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

Dag 15: Praag!

Door: Inge Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

29 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

De mannen zijn in Praag gearriveerd! Daar moest meteen de voetbalwedstrijd gekeken worden, met de nodige biertjes, dus de rest van het verslag volgt morgen.
En da toch alvast een reactie heet van denaald:
We zijn dus nu in Praag. We zitten op een camping die CaravanCamping heet. Joseph heeft die uitgezocht, omdat camping Jan Niet meer bestaat. Mooie verhalen, hoe hij daar terecht was gekomen met politiebegeleiding. Joseph moest ons er natuurlijk wel heen begeleiden en dat gaat dus niet. Hij heeft geen idee van noord of zuid, laat staan oost of west. Vertelde zelfs dat hij niet stond aan de Moldou, maar aan een andere rivier. Ik vroeg: de Vlatna? ja zoiets. Nou Joseph dat is Moldau op zijn Tsjechies. Hoe hij ons alle hoeken van de Moldou heeft laten zien tart alle beschrijvingen. We hebben er een uur over gedaan om de camping te vinden en reden bijna over de snelweg.
We waren net op tijd om voetbal te kijken. Gewonnen!
Afgelopen nacht hebben we veel regen gehad, maar toen we opstonden was het droog. Dat was echter alleen om de tenten op te zetten. Verder begon het weer matig te regenen en later gewoon heftig. We kwamen dus nat aan. Nu maar hopen dat het morgen droog is als we Praag bekijken. Vandaag was het vaak afdalen, maar we hadden ook enkele zeer slechte wegen. Een wonder dat de bandjes het hebben gehouden.
We ontbijten morgen om 9 uur. Lekker uitslapen dus. Gelukkig wordt het 's nachts niet koud, ook al wordt het overdag niet warm. Nee, zomer was gisteren. Veel foto's zijn er vandaag niet gemaakt. Dat is altijd zo met veel regen. Wellicht morgen.

We zijn er en alles is goed gegaan.
Morgan ook skypen met Sanne???

• 29 Juni 2014 - 23:44

Leny:

Gefeliciteerd, jullie hebben het gehaald. Geniet nu van een paar dagen rust en van Praag. XXX Leny

• 30 Juni 2014 - 00:07

Corryhulsker:

Wat een wedstrijd he. pfft. Spannend. Maar we gaan weer verder. Jullie een natte dag gehad, maar het verste punt is bereikt. Goed hoor. Zonder gekke dingen! Geniet morgen van Praag. Ik hoop dat het droog is. Kus Corry.

• 30 Juni 2014 - 05:24

Corine:

Gefeliciteerd!

• 30 Juni 2014 - 09:09

Oosterveentjes:

Gefeliciteerd met het bereiken van jullie bestemming. Geniet van Praag, met hopelijk wat droge perioden. Alvast een goede terugreis. En blijf schrijven, het is fantastisch om jullie verhalen te lezen.
    lieve groet, van ons 3

• 30 Juni 2014 - 10:00

Ab Fransdonk:

Beste mannenm

Felicidad en geniet lekker van Praag. Er is genoeg te zien.
    Ga even in een koetsje met een lerenzak achter de kont van de paarden.
    Vangt alles op en dus schone straten.

• 30 Juni 2014 - 11:44

A Hofstede:

Stoer van jullie hoor!
    Nu maar genieten van een paar dagen Praag

Aad en Gerda

• 30 Juni 2014 - 13:25

Vera:

Wat een prestatie hebben jullie geleverd. Petje af hoor!
    Veel plezier in Praag en een hele goede terugreis gewenst.
    Groetjes,
    Vera. (tga)

• 30 Juni 2014 - 19:18

Martin & Kitty.:

Leuk dat jullie al op de bestemming zijn,proficiat!Neem het er lekker van en een hele goede terugreis
    toegewenst!Groetjes,Mart & Kity.

• 30 Juni 2014 - 20:00

Ron En Dees:

Gefeliciteerd jullie zijn in Praag, nu lekker een paar dagen uitrusten. En dan weer terug naar Nederland. Een goede terug reis alvast. Ron en Dees

• 01 Juli 2014 - 14:03

Frans:

super nu Praag bekijken en goed uitrusten voor de terug weg. goede thuis reis