Dag 13 - Reisverslag uit Mariënbad, Tsjechische Republiek van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Mariënbad, Tsjechische Republiek van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

27 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Mariënbad

Net gebeld met Inge, omdat ik geen internet had. Heb ik dus wel.
Vandaag hebben we 104 km gefietst. Het begon prachtig met een lange afdaling. Daarmee was het feest wel gevierd. Het werd waarschijnlijk de zwaarste rit van de hele tocht, meet heel veel beklimmingen. Het bleef maar doorgaan. Gelukkig heeft elke beklimming ook zij afdaling. Zo heb je maar een halve tocht. Het landschap was adembenemend en er zijn weer veel foto's gemaakt. Die doe ik straks nog even.
De camping ligt anders dan verwacht. Het moest zijn bij de sportvelden, maar nu zitten we 4 km zuidelijker.
Ik denk, dat de vermoeidheid snel verdwenen zal zijn als de heren hebben gedoucht en gegeten.
Een foto van de Tsjechische grens in het bos en een van Cheb en nog iets leuks van onderweg.

• 27 Juni 2014 - 21:07

Annelies:

Zo das een eind, zeker met al dat klimmen. Gelukkig nog wel kunnen genieten van de omgeving.
    Laatste stukje tot Praag....succes!

• 27 Juni 2014 - 21:34

José Houdijk:

Eindelijk mooi weer.....dat is genieten...!
    Laatste ritjes tot Praag!
    Succes xxxx

• 27 Juni 2014 - 22:05

Clasien:

Ik wil jullie beenspieren wel eens zien

• 28 Juni 2014 - 00:51

Corry Hulsker:

Wij gaan jullie steeds meer bewonderen.
    Groeten van Corry

• 28 Juni 2014 - 10:13

Rohan:

hallo opa ik vind het leuk wat je li doen en ik heb een verassing voor je als je terug komt

liefs rohan

• 28 Juni 2014 - 16:26

Jos En Ingrid De Haas:

De laatste loodjes tot Praag! Heel veel succes en geef die benen even wat rust voor jullie weer terugrijden!
    Veel groetjes

• 28 Juni 2014 - 18:42

Ellen:

Wat een respect en bewondering heb ik voor jullie! Helemaal toppppppiiiiiieeeee!
    Succes bij de laatste loodjes richting Praag en Kees nog even en we zijn weer Together Again :-)

• 29 Juni 2014 - 12:23

Frans Swillens:

heb weinig kunnen volgen wegens vakantie, maar nu alles ingehaald. mijn petje af wat wat een energie. Succes met het laatste stuk. Met schone kleren dank zij het was vrouwtje| Wat heeft dart niet gekost(grapje) groet frans en sophie