Dag 10 - Reisverslag uit Heckengereuth, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Heckengereuth, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

24 Juni 2014 | Duitsland, Heckengereuth

Het was een geweldige dag. Vanmorgen vond ik mijn hoofdlampje. Zat gewoon in het ritsvakje waarin ik het zelf had gestopt.
We hadden een heerlijk warm zonnetje en dan ziet alles er anders uit.
Vandaag was de rit slechts 45 km naar Kanureich in Henfstadt. Nou, dat was eigenlijk helemaal geen camping, maar wel die 45 km. We zaten op het bankje tegenover de brug ons boterhammetje te eten en waarachtig daar kwam joseph aanrijden. Hij was opgehouden door een file. Ik had een ongeluk, was zijn tekst. Wij schrikken, maar hij stond er achter gewoon vast. Wij lachen. Het straatje in en even later weer terug. Toen wist ook hij, dat er geen camping was. Na een heleboel uitzoekerij met goedbedoelde adviezen van allochtonen kwamen we uit op een camping een stukje verderop. Voor Joseph met caravan was dat 18 km verder. Voor de fietsers iets meer. We reden verder route 11 en sloegen na 20 km af. Het was steeds op en af, maar het heftigste kwam nog. Het was nog 16 km met heel heftig klimmen en heftig dalen. Nu staan we aan een stausee in het gehucht Heckengereuth. Nu valt er weer een klein buitje. Zo hadden we er dus ruim 80 km opzitten. Morgen pak ik de auto en mogen ze het stukje terug klimmen. Na die 16 hebben ze dan nog 52 km.

• 24 Juni 2014 - 20:17

Clasien:

Kan me voorstellen dat jullie schrikken van zo'n bericht. Laat ongelukken jullie bespaard blijven.
    liefs Clasien

• 24 Juni 2014 - 20:27

Corryhulsker:

F Kus Corryijn, dat jullie een zonnetje hebben gehad. Dat geeft de burger moed. Nou, Wim, jij kunt het morgen rustig aan doen.Laat de boeren(mede-fietsers) maar dorsen.

• 25 Juni 2014 - 08:47

Oosterveentjes:

Heren, ga lekker zo door! Leuk om jullie verslagen te lezen. We 'rijden' zo gezellig mee.

• 25 Juni 2014 - 15:56

Anny Schuurmans:

Wat viel dat tegen, die extra zware 16 km. Maar jullie bikkels doen het gewoon even. gr.Anny