Dag 8 - Reisverslag uit Frankenroda, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Frankenroda, Duitsland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

22 Juni 2014 | Duitsland, Frankenroda

We zitten op een eenvoudige camping aan de Werra. Frankenroda moet hier in de buurt zijn. Er zijn hier paarden, maar daar hebben we geen last van. We hebben gegeten in het restaurant van de camping. Verrassend goed en gezellig. Nog gezongen voor Rien's verjaardag.
Het was een prachtige rit lsngs de Werra. 90 km. Vlak met natuurlijk wat kleine hobbeltjes. Heel veel vakwerkhuizen, soms complete stadjes.
Voor het eerst was het weer aangenaam. We begonnen met zon, daarna toch wel wat bewolking en later op de camping weer zon. De temperatuur werkte vandaag ook mee. In de zon is het zeer aangenaam.
Rien heeft hier heel kunstig de caravan op een mooi plaatsje weten te krijgen. Het is rustig dus zullen we prima slapen.
Vanavond zitten kletsen met Jet en Bert uit Hengelo. Zij fietsen net andersom en komen dus uit Praag alwaar het 38 graden was. Ook waarschuwen ze voor stijgen en dalen en slecht wegdek. We zien wel.

Goede mogen,
Vaznnaht kikkers, nu is er koffie en thee, het brood wordt gesmeerd en belegd, de tenten zijn ingepakt. We springen na het ontbijt op de fiets. Waarschijnlijk een camping verder dan gepland, op advies van Jet en Bert.

• 22 Juni 2014 - 21:38

José Houdijk:

Wat leuk! Lekker gegeten en...Rien nog gefeliciteerd!
    Hier alles goed hoor...jullie moeten maar lekker genieten! Het weer wordt beter!
    Succes allemaal! XXX José

• 22 Juni 2014 - 22:09

Clasien :

Houwen zo het weer.

• 22 Juni 2014 - 22:50

Annelies:

Fijn dat t weer opknapt. Rien, gefeliciteerd. Welterusten en fiets ze!

• 22 Juni 2014 - 23:32

Peter:

Dag Jos en medefietsers,
    Vandaag pas jullie eerste verslagen en foto's gezien.
    Zat braaf te wachten tot er nieuws kwam, maar ik hoorde dat ik zelf initiatief moest nemen.
    Alles ziet er goed uit en jullie onderkomen is ook aardig verbeterd.
    Nog heel veel fietsplezier en goed weer en ik blijf jullie nu volgen.
    Groeten,
    Peter.

• 23 Juni 2014 - 14:02

Ger En Marie-Anne:

Hallo (ome ) kees en reisgenoten.

Uit de verslagen blijkt wel dat jullie enorm genieten en een prestatie aan het neer zetten zijn. Heel blij om jullie te kunnen volgen ! Genieten is niet eng, genieten is een keuze, dus geniet er maar heel veel van !!

Groet, Ger en Marie-Anne Ballering