Vergadering 3, 18 april 2014 - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu Vergadering 3, 18 april 2014 - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Praagpensionado's - WaarBenJij.nu

Vergadering 3, 18 april 2014

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Praagpensionado's

26 April 2014 | Nederland, Voorburg

We kwamen bij elkaar bij Kees en Lenie. Er was weer van alles voor de inwendige mens, maar het ging natuurlijk om fietsen en Praag.
Bij aanwezigheid van de dames valt het niet altijd mee om serieus te vergaderen. Wij mannnen worden ruimschoots overstemd. Vrouwen praten het liefst allen tegelijk.
Joseph had de routes voor de andere mannen keurig afgedrukt en gebundeld. Nu weten we precies waar en hoe ver. Het blijft spannend of alle campings onderweg beschikbaar zijn.
We hebben een bagagerijder voor de eerste dag. De broer van Jos. Dus kunnen we die eerste dag met vijven fietsen. Ook hebben we geloot voor het bagagevervoer. In het uitgewerkte schema heeft Joseph mij ingedeeld op 17 juli, hoewel we op 16 juli hopen terug te komen. Dan mag ik dus de caravan schoonmaken van binnen en van buiten en wegbrengen naar de stalling! Bedankt Joseph!
Op 14 juni komen we bij elkaar om de bagage te stouwen en natuurlijk indrinken.
Op 15 juni verzamelen om 9.00 uur en vertrek om 9.30 uur.

• 10 Juni 2014 - 16:32

Anny Schuurmans:

Nog even de laatste voorbereidingen en dan weer veel succes met deze grote reis. Anny

• 10 Juni 2014 - 16:43

Piet Haasnoot:

Het plezier straalt er al vanaf. Veel fietsplezier en gezond weer thuiskomen. Zeker Kees want die kan ik niet missen in mijn koor

• 10 Juni 2014 - 18:03

Aad En Gerda Hofstede:

Allemaal veel plezier en goede reis, Jos wees zuinig op mijn fiets!!

• 10 Juni 2014 - 20:00

Clasien Blom:

We gaan jullie weer volgen. Heel veel succes.

• 10 Juni 2014 - 22:39

Marlies Janse:

Heel veel fietsplezier toegewenst. Kees wil je die prachtige stad Praag de groeten van me doen?

• 11 Juni 2014 - 10:02

Ab Fransdonk:

Mannen heel veel plezier en stoor je niet aan het zingen van Kees, want hij mist vijf repetities.
    Pak een acapella concerttje mee in Praag. Prachtige stad.
    Zoals je leest, ik ben er met Marlies geweest (geintje)

TOI,TOI,TOI, van Ab.

• 11 Juni 2014 - 20:57

Rico:

Beste Pensionadozen,
    Zet hem op, laat je niet gek maken en houd plezier. En geef de Mol een dau.

• 12 Juni 2014 - 03:16

Jos En Petra Beijk:

Beste mensen , helaas kunnen we jullie zondag niet uitzwaaien maar wij wensen jullie een enorm goede reis, met mooi weer en volop gezelligheid. Geniet ervan . wij volgen jullie op de voet

groetjes ook van Jos

Petra

• 12 Juni 2014 - 09:47

Ellen De Wilde TA:

Heel veel succes en bovenal plezier natuurlijk! Petje af voor deze onderneming en héérlijk dat jullie hier toe in staat zijn! Geniet er van en voor allemaal een dikke kuzzzzzzzzz!!!!!!

• 12 Juni 2014 - 13:58

Hans En Loes Van Den Hoek:

Geweldig mannen,
    wij gaan wel met vakantie maar zullen jullie volgen via gmail.com
    Wij kunnen jullie niet uitzwaaien, maar reken erop dat we aan jullie denken
    Geniet er van
    Veel succes en wees voorzichtig
    Hans en Loes

• 14 Juni 2014 - 12:04

Gerard En Adri:

Voor alle Praagpensionados een hele fijne rit gewenst met een mooi fietsweertje.
    Wij gaan jullie volgen,
    Groetjes, Gerard en Adri

• 14 Juni 2014 - 12:04

Gerard En Adri:

Wij gaan jullie volgen,
    Groetjes, Gerard en Adri

• 14 Juni 2014 - 14:10

Thea Jansen:

Heel veel fietsplezier. Naar het mooie Praag.

• 14 Juni 2014 - 14:42

Jan En Githa Ballering:

Oom Jos, oom Kees, maar natuurlijk ook de andere mannen;
    Wij wensen jullie mooi weer, goed eten, mooie uitzichten en heel veel plezier met elkaar!
    GENIET... !!! Jan en Githa

• 14 Juni 2014 - 16:05

Corry En Herman:

Heel veel plezier. en hopen op goed weer , succes Geniet Herman en Corry

• 14 Juni 2014 - 17:12

Désirée En Ron Van Der Linden:

Zo het aftellen is begonnen.
    Heel veel succes met fietsen allemaal. En wij gaan jullie zeker volgen. Groetjes, Ron en Désirée

• 14 Juni 2014 - 18:53

Susanne:

Heel veel plezier met jullie reis!
    Hopelijk is het weer goed onderweg!
    Groetjes,
    Susanne

• 16 Juni 2014 - 20:04

Jeannette Van Haaster:

Zo wat stoer!!!! Heel veel succes!
    Groetjes

• 28 Juni 2014 - 17:24

Rinus Veelenturf:

Hoi mannen, ook ik volg jullie ,ik heb mooie foto,s gezien en lees dat het allemaal goed loopt,dus voorlopig een gelopen koers., dus houd de moet erin. HG Rinus en Jeanne .